TURLAR \ Yurt İçi Turları
DOĞU KARADENİZ

1.GÜN: (HAREKET)

Değerli misafirlerimiz, sizleri Kayseri Park önünden 22:30’da alarak Karadeniz turumuza gece yolculuğu ile başlıyoruz.

AMAZON KADINLAR KÖYÜ – ATATÜRK ONUR ANITI – GAZİ MÜZESİ - SAMSUN TÜTÜN İSKELESİ – BANDIRMA VAPURU- TELEFERİK İLE ORDU BOZTEPE

2.GÜN:

Kahvaltımızı Samsun ilimizde aldıktan sonra, Terme civarında yaşadıkları çeşitli kaynaklardan elde edilen ve bulgularla gün ışığına çıkarılmış usta savaşçılıkları ile bir çok filme, belgesele ve efsaneye konu olan batı park alanı içerisinde bulunan Amazon Kadınlar Köyü’nü ziyaret ediyoruz. Samsun’un simgesi haline gelen Samsun Valisi Kazım Paşa tarafından dünyaca ünlü Avusturyalı heykeltıraş Heinrich Krippel’e yaptırılan Atatürk Onur Anıtı’nı ziyaretimizden sonra, Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a geldiğinde konakladığı ve içinde Onuncu yıl nutkunun aslının  bulunduğu Gazi Müzesini geziyoruz. Ardından Samsun’un simgesi haline gelen Tütün İskelemizi ziyaret ediyoruz. Sonrasında doğu park alanı içinde yer alan ATAMIZI Samsun’a ulaştıran aslına uygun olarak yapılan Bandırma Vapurunu gördükten sonra gezimizi tamamlıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Ordu ilimizde bulunan Teleferik ile Boztepe’de eşsiz seyir keyfimizi tamamladıktan sonra Karadeniz bölgesinin en önemli mahsülünden biri olan Fındık alışverişi için mola veriyoruz. Sonrasından Ordu’da bulunanAnemon otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği otelimizde.

TİREBOLU ÇAY FABRİKASI – TRABZON ATATÜRK KÖŞKÜ – SÜREMENE BIÇAK ATÖLYESİ – UZUNGÖL - HOPA

3.GÜN:

Sabah Kahvaltımızın ardından Giresun güzergahından giderek Tirebolu Çay fabrikasını gezdikten sonra, Trabzon’da bulunan 20.yy şaheseri olan Atatürk Köşkü karşılıyor sizleri, Ulu Önder bu köşkte 1934 ve 1937 yıllarında iki kez kalmış, vasiyetinin bir kısmını da bu köşkte yazmıştır. Köşk’ün mimarisi ve bahçesi sizleri büyüleyecek. Atatürk Köşk’ü gezimizin ardından Kazaziye ve telkare işçiliğini görebileceğimiz Tuana gümüş atölyesini gezdikten sonra Akçaabat’a geçiyoruz. Öğle yemeğinin ardından, Sürmene’de bir yaşam tarzı, kendini ifade etmeyle ustalaşan, ustanın bıçağı yaparken Karadeniz’in yaşam koşullarının gereği olan yani sert, dayanıklı, eğilmez, kırılmaz ve çok keskin olma zorunluluğunu aynen ürünlerine yansıtan SÜRBİSA Bıçak Atölyesini ziyaret ediyoruz.

Ardından sık ormanları ve doğal güzelliği ile büyüleyen, yamaçlardan düşen kayaların, Haldizen deresininönünü kapayarak oluşan, adını kıyısında bulunan gölden alan Uzungöle ulaşıyoruz ve gezimize başlıyoruz. Keyifli uzun göl gezimizi tamamladıktan sonra, Hopa ilçesinde bulunan Cihan Otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği otelimizde.

BATUM - GONİO KALESİ – AZİZ MATİAS ANITI – BATUM BOTANİK BAHÇE – ZEUS ANITI – ANTİK OPERA BİNASI – MEDIA ALTIN POST HEYKELİ – AYDER YAYLASI – ATMACA HEYKELİ – OSMANLI TAŞ KÖPRÜ – GELİN TÜLÜ ŞELALESİ

4.GÜN:

Sabah kahvaltımızdan sonra Sarp sınır kapısına ulaşıyoruz. Sınır Kapısından T.C Kimliklerimizle giriş yaptıktan sonra Batum gezimize önce Tarihi Çoruh Nehrini Görerek başlıyoruz. Batum gezimizde Gonio Kalesi içerisinde bulunan 12 Havarilerden biri kabul edilen Aziz Matias Anıtını ve Kaleyi ziyaret ediyoruz ve daha sonra Dünyaca ünlü olan Botanik Bahçeyi gezmeye başlıyoruz. Gezimizin ardından Batum’da alacağımız öğle yemeği için hareket ediyoruz. Batum gezimizi şehir merkezinde bulunan Zeus Anıtı, Antik Opera Binasını ve Media Altın Post Heykelini gördükten sonra Sarp sınır kapısından çıkış yapıyoruz.

Sınır kapısından çıkış işlemlerimizi tamamladıktan sonra, Sahil yolumuzu kullanarak Ayder yaylasına hareket ediyoruz. Yöre kültüründe olmazsa olmazlar arasında yer alan ve bölge insanının tutkusu haline gelen atmacanın gelecek nesillere aktarılması amacıyla yapılan Atmaca heykelini görerek, rehberimizden yöre halkının atmaca tutkusunu dinliyoruz. Ardından bölgede bulunan Osmanlı Taş köprüsünü gördükten sonra berrak bir havada yukarıdaki yeşil yamaçları aşarak ince, beyaz bir duvak gibi yüzlerce metreden süzülen, masmavi gökyüzü, yemyeşil orman dokusu ve renk kontrastı ile Kaçkar dağlarının kızı Gelin Tülü Şelalesi gezimizin ardından Ayder yaylasın’da eşsiz bir konumda bulunan otelimiz Haşimoğlu’na yerleşiyoruz. Akşam yemeği otelimizde.

ÇAMLIHEMŞİN – CİNCİVA VADİSİ – RİZE ZİR KALESİ – PALOVİT ŞELALESİ – FIRTINA VADİSİ – RİZE BEZİ ATÖLYESİ

5.GÜN :

Sabah Kahvaltımızı aldıktan sonra sizlerle extra olan harika bir yayla gezisine başlıyoruz. Çamlı Hemşin ilçemizden bizleri bekleyecek olan köy dolmuşlarımız ile önce CİNCİVA Vadisini, dizilere ev sahipliği yapmış olan Sevdaluk Dizisinin çekilmiş olduğu köyler ve tarihi köprüleri ve daha sonra eşsiz tarihi ile Rize Zir kalesinigeziyoruz. Palovit Şelalesini ve Fırtına Vadisini gezdikten sonra dolmuşlarımız ile Çamlı Hemşin İlçesine geri dönüyoruz. Öğle yemeğimizi ve bölgeye özgü tereyağ, bal ve peyniri alabileceğimiz mucit amcamızın yerinde keyifli dakikalar geçirdikten sonra Dünyaca meşhur olan Rize bezi Atölyesi TEKPA alışveriş merkezindealışveriş molası veriyoruz. Ardından Kayseri’ye dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.